Ana Sayfa » Yardım » Facebook Giriş Engelini Kaldırma

Facebook Giriş Engelini Kaldırma

# Yardım # 26.04.2012 # # 30.641 views

Facebook Giriş Engelini Kaldırma

 

Evet arkadaşlar burada ve burada sizlere facebook sitesine girişi nasıl engelleriz onları basitce anlattık.Eğer

facebook girişini engellemek istiyorsanız burdaki konularımıza bakın lütfen.

Şimdi ise sizlere tam tersi facebook a girmemiz engellenmiş ise nasıl engeli kaldırırız onu öğreneceğiz.

 

Öncelikle facebook nasıl engellenmiş ona bakmalıyız.Diğelim ki diğer bütün sitelere giriyor ama facebook a girmiyor.

Facebook yasaklı sitemi diyor?

Yoksa hiç bir şey demeden direk tarayıcı mı kapanıyor ?

Yada bağlantı sıfırlandı mı diyor facebook a girmeye çalıştığınızda ?

 

Öncelikle tarayıcımıza bakalım ordan mı engellenmiş?Tarayıcımızdan araçlar>internet seçenekleri>güvenlik ve

yasaklı siteler kısmına bakıyoruz ordaysa kaldırıyoruz değilse yinede her ihtimale karşı güvenilir site kısmına

facebook sitesini ekliyoruz.

 

Şimdide saatin ora bakıyoruz acaba birileri tarafından bilgisayarımıza siteleri yasaklama programı mı yüklenmiş?

Yasak site programı oldukca fazla ismi önemli değil saatin orda farklı bir simge gözüküyormu bakın varsa eğer

genelde bunlar program ekle kaldırda kaldıramazsınız programın şifresini bilmeniz lazım oe şekilde kaldırabilirsiniz.

Yada eğer bu olay yeni olmuşsa bilgisayarınızı geri yükleme noktasından eski bir tarihe yükleyebilirsiniz o şekilde

program gitmiş olur zaten orda ozamana kadar hangi program yüklenmiş gözükecektir.

 

Tabi bu programların hepside gözükecek diye bir şey yok bazıları sistem içerisinde çalışır bunları ctrl+alt+del yaparak

görev yöneticisinden ordanda işlemlerden görebilirsiniz tabiki bazı akıllı progralar burdada gözükmeyebilir.Bazı

kısayolları vardır onunla çıkabilir örneğin: ctrl+alt+F tuşları gibi.

Ayrıca DNS ayarlarınıda kontrol edebilirsiniz ağ bağlantıları>ağ bağlantılarını görüntülü diyip ağ bağlantımıza

ters tıklayıp özellikler diyoruz ordan çıkan pencerece internet iletişim kuralları sekmesini tıklayıp özellikler diyoruz

belki özel bir dns tanımlanmış ve sizin facebook a girmenizi engelliyordur.

 

Bunlar basitce ilk bakışta yapmanız gerekenler şirkettesiniz diyelim server bir bilgisayardanda facebook u engelliyor

olabilirler tabi yine sizin bilgisayarınıza bir program kurmuş olmaları lazım mutlaka.Ve başka bir şey daha bunu

modemdende yapıyo olabilirler yani bir çok yolu var kolay gelsin.

# # # # # # # #
GirisFacebook

KONUNUN YAZARI

#

girisfacebook

wwww.girisfacebook.com Giriş facebook | Facebook Girişi | Facebook a Giriş

Web Sitesi E-Mail Adresi

“Facebook Giriş Engelini Kaldırma” için 46 cevap

  1. betül demir diyor ki:

    ohh bee sayende bilgisayarda facebook engelini kaldırdım babamın işi kesin :)

  2. furkan can diyor ki:

    süpersin facebook engeli varmış yasaklı sitelerde kaldırınca girdi teşekkürler.

  3. mahmut babacan diyor ki:

    sanırım benim bilgisayara program kurulmuş saatin orda daha önce görmediğim bir simge var sanırım facebook u o engelliyor.üç gündür giremiyorum facebook a.

  4. pnar diyor ki:

    ya benm abim faceyi engellemiş facebook sayfasına giriyor ama adresini yazınca veb ditesi görüntüleyemiyor diyor napmalıyım açmak için biri çözümü biliyor olsun nolur ya

  5. duygu diyor ki:

    abim bilgisayara facebook engeli koydu kaldıramıyorum :(

  6. salman diyor ki:

    okulun kütüphanesindeki bilgisayarlarda facebook engellenmiş/yasaklanmış http://www.facebook.com adresine gittiğin zaman ‘Internet Explorer web sayfasını görüntüleyemiyor’ baglantı sorununu tanıla geliyor tabi sonuc olarak bir sey cıkmıyor. güneilir siteler/yasak siteler kısmından denileni yaptım ama yine olmadı. sonuc olarak girmiyor yani :)

    • girisfacebook diyor ki:

      bunun bir sürü sebebi vardır,görünmez bir programla engellemiş olabilirler facebooku,yeni çıkan ttnetin güvenli internet paketlerinden kullanılıyor olabilir ama ozaman tnetin logosunu görmen lazım veya modemden yasaklı siteler arasına sokmuşlardır facebook”u :)

  7. Gizem diyor ki:

    Merhaba benimde abim facebook sitesinin engelliyor.E posta ve şifremi yazıyorum giriş yaptığımda ‘Bağlantı Sıfırlandı’ yazısı çıkıyor ne yapmalıyım?

  8. belinay diyor ki:

    ne msn nede facem açılıyo tehlikeli bağlantı diyor yazdıklarınızı anlamadım yapamıyorum detylı bi şekilde yazarsanız 2 haftadır ne faceme nede msn giremiyorum ltfn yardım edin yazdıklarınızı anlamadım

    • girisfacebook diyor ki:

      öncelikle bilgisayarın tarihine ve saatine bakıın sağ alt köşede. AY GÜN YIl olarak tarihinin doğru olup olmadığına bakın.eğer bunlarda bir problem göremezseniz hatanın mesajını tam olarak bura yazın yardımcı olalım.

  9. belinay diyor ki:

    sorun tarihteymiş çok tşkr ederim size

  10. nur diyor ki:

    chrome den face açamıyorum hepsinden açılıyo bundan açılmıyo yardımcı olurmusunuzzz

  11. selin diyor ki:

    facebookta erişim engellendi yazıyor lütfen yardımcı olun

  12. Dilara diyor ki:

    Engel kalkmıyor ne yapmalıyım

  13. murat diyor ki:

    BİLGİSAYARIM + WİNDOWS + SYSTEM32+DRİVERS ORDA HOST DOSYASI VAR
    ORDA 12.0.0.7 GİBİ Bİ SUTUNUN ÖNÜNDE FACEBOOK VEYA BAŞKA Bİ SİTE ADRESİ VARSA ONU SİLİP
    KAYDEDİN MUTLAKA AÇILACAKTIR…. YARDIM İÇİN tetey_65@hotmail.com

  14. buse diyor ki:

    merhaba ben buse benim bilgisayarım facebooka girmiyor .her yolu denedim fakat açılmıo lütfen yardımcı olun
    .

  15. rümeysa diyor ki:

    offff bende facebooka giremiyorum kafayı yemek üzereyim biri yardımcı olsuuuuun :(

  16. fatih diyor ki:

    yardım edin bende giremiyorum http://www.facebook.com/mwg-internal/de5fs23hu73ds/files/default/img/1242_block.png bu geliyo yani içeriği yasaklanmış bir web sitesine eerişmeye çalışıyorsunuzerişiminiz engellenmiş veya kayıt altına alınmıştır yazısı geliyooooor. yardım edecek olursanız eğer ablama facededen rümeysa karabük adı ona ulaşın

  17. rümeysa diyor ki:

    lütfen yardım edin kafayı yiyecm gremyoruuuum

  18. esra diyor ki:

    merhaba , size önemli birşey sormak istiyorum . Erkek arkadaşım kendi bilgisayarından facebookuna girebiliyor , telefonundanda öyle , ben şifresini istedim verdi ama ben giremedim hata veriyor , acaba benim girmemem için engelemiş olabilir mi , yada tek kendisinin girmesi için mi birşey yaptı , lütfen yardımcı olun bana . eğer böyleyse bu engeli nasıl kaldırabilirim ? Yardımcı OLURSANIZ SEVİNİRİM .

  19. Serpil diyor ki:

    face qiremiorum yardımcı olurmusunuz adres ve şifreyi qiriorum fakat sayfa qörüntülenemiyor yardımcı olurmusunuz?

  20. mehmet ali olcayto diyor ki:

    facebook giremiyorum şifremi yazıyorum olmuyor yeni şifre alıyorum yine giremiyorum bu nedeni ne

  21. sezgin diyor ki:

    face girişim engelli numara istiyor yazıyorum ama yine hata veriyor napmam lazım

  22. neslihan diyor ki:

    yaaa yapamadım yaa off bu nasıl iştir yaa

  23. abdullah diyor ki:

    engellemeyi kaldirmak istiyorum

  24. abdullah diyor ki:

    facebook engenllenmis facebooke girmek istiyorum

  25. murat diyor ki:

    bu siteye giremiyorum tarayıcınıza virüs bulaşmış girişiniz engellendi diyor .Ama başka adresimden girebiliyorum

  26. candan diyor ki:

    ya ltfen biri yardım etsin…benim normalde face adresim vardı…ve ben başka isimle face acmak için yine öncekinin msn adresini yazdım…ve yeni açmış olduğu face üzerine aldı msn adresim..şimdide eski face mi açamıyorum…hesap ayarlarından kendi msn kaldırdım ama yinede önceki kendi facemi açamıyorum …napıcammmm:(((

  27. şeyma diyor ki:

    sunucunun güvenlik sertifikası güvenli degil diyor faceye giremiyorum lutfen yardımcı olun yaa yukarıda yazanı uyguladım olmadı :(

  28. Kardelen diyor ki:

    Merhaba.Abim facebook’u tam 1 aylığına engelledi 1 ay sonra kendilğinden açılacakmış.Kendi de nasıl geri alınacağını bilmiyor.Lütfen yardımcı olun.Facebooka girmeyi denediğim zaman ‘sitenin güvenlik sertifikasına güvenilmiyor’ diye bir yazı çıkıyor!Lütfen ne yapmam gerektiğini anlatır mısınız?

  29. gizem diyor ki:

    Internet Explorer web sayfasını görüntüleyemiyor yazıyor…face giremiyorum …yardımcı olurmusunuz?

  30. recep diyor ki:

    404 hatası var nasıl kaldırılır

  31. tugrul diyor ki:

    Biri Hesabına Erişmiş Olabilir uyarısı i,le facebooka giremiyorum lütfen acil yardım kimlik v.s. diğer belgelerden istiyor gonderdim ama hala cvp yok

  32. sude diyor ki:

    ya yapamıyom ben yardımcı olun

  33. çağla diyor ki:

    bende yapamıyom

  34. gizem diyor ki:

    ben önceden babam giremesin diye engel koymuştum belgelerim , müziğim , kısayolhots ve oradan not defterini açıp facebook yazısının içine facebook harflerinin arasına bir tane * koyuyordum ve engel kalkıyordu bigün açtığımda kısayolhots yktu kayboldu geri nasıl getirebilirim ? lütfen yardım edin :(

  35. tucel diyor ki:

    24 saat saat sonra engel kalkacaktır diyor

  36. fatih diyor ki:

    abş kardıramıyorum çok canım sıkıldı facebook suz :(

  37. meryem diyor ki:

    benim facebook giriş logosu çıkmıyor girilmiyor

  38. tugce diyor ki:

    slm arkadaşlar ben hastane internetine baglanıyorum hastane facebooku engellemişş bunu nasıl kaldırabilirim

Bir Cevap Yazın