Ana Sayfa » Hesap Ayarları » Facebook E-posta Adresini Değiştirme – msn adresini değiştirme

Facebook E-posta Adresini Değiştirme – msn adresini değiştirme

# Hesap Ayarları # 15.04.2012 # # 30.456 views

Facebook E-posta Adresini Değiştirme

[ email - msn adresini değiştirme ]

 

Herkese merhabalar bu yazımızda facebook ta e-mail adresimizi yani msn adresimi nasıl değiştiririz onu öğreneceğiz.

E-mail adresi facebook a girerken yazdığımız E-mail adresimizi girisfacebookcom@hotmail.com benzeri.

Peki neden değiştirmeliyiz facebook msn adresimizi ? Bunun bir çok sebebi var facebook a kaydolurken 

yazdığımız email aderimize artık erişemiyoruz şifresini unuttuk yada çalındı ele geçirildi şifremiz

o halde hemen facebook email adresimizi değiştirmemiz lazım ki facebook hesabımızda ele geçirilmesin yada

geçirileceği zaman kurtarma imkanımız olsun.Çünkü facebook şifrenizi unuttuğunuzda yada ele geçirildiğinde

email adresimize ihtiyacımız var.Gelelim nasıl email adresimizi değiştireceğimize öncelikle yeni bir email adresi yani

msn adresi lazım bize yeni bir email açalım ozaman ona şu konumuza bakıp yeni bir email adresi alabilirsiniz. 

Yeni bir msn adresi almak için tıkla ; 

Aldıysanız yeni msn adresinizi şimdi facebook hesabımızda e-posta adresimi değiştirelim.

Sağ üst köşede ismimizin yanındaki ok simgesine tıklayalım açılan menüden Hesap Ayarları kısmına girelim

ilk karşımıza çıkan ekranda göreceksiniz zaten E-Posta yazan yere tıkladığınızda ana e-posta adresinizi göreceksiniz

Hemen altında ise Bir Başka e-posta adresi ekle yazısını bura tıklayıp yeni aldığımız e-posta yani msn adresimizi

buraya yazıyoruz .Daha sonra altta şifremizi yani facebook şifremizi yazıp Değişikleri Kaydet diyoruz.

Yani açtığımız e-posta adresime facebook onaylama linki gönderiyor yani gerçekten bu facebook adresi sizemi ait

değiştirmek mi istiyorsunuz diye doğrulamak istiyor.Yeni açtığınız e-posta adresinize gidip ordan doğrulama işlemini

gerçekleştirin bunuda yine burdaki konudaki yer alan resimlerden nasıl doğrulacağını göreceksiniz.

Doğruladıktan sonra yine bu sayfaya geleceksiniz ve yeni e-posta adresinizide burda yazdığını göreceksiniz

yeni adresinizi etkinleştirin,etkinleştirince eskisinin altında kaldır yazısı olduğunu göreceksiniz kaldır diyip şifrenizi

girin ve artık eski facebook unuz silinmiş yenisi aktif olmuş olacaktır.Artık facebook a girerken bu yeni e-posta

adresini kullanacaksınız.Aşağıdaki resime bakmanız daha iyi anlamanıza yardımcı olacaktır.

 

# # # # # # # #
GirisFacebook

KONUNUN YAZARI

#

girisfacebook

wwww.girisfacebook.com Giriş facebook | Facebook Girişi | Facebook a Giriş

Web Sitesi E-Mail Adresi

“Facebook E-posta Adresini Değiştirme – msn adresini değiştirme” için 31 cevap

  1. wep kurdu diyor ki:

    süper yararlı oldu bu ya çok sağol

  2. kübra arslan diyor ki:

    ben onaylayamadm yaa yardmcı olrmusnz?

  3. kübra arslan diyor ki:

    onaylamk için girdm zmn face grn diyo ndn olmuyo?

  4. buket diyor ki:

    benim facebook çalındı ve e mail adresini degiştirmişler tekrar nasl değiştirebilirim bilmiorum.. brda yazandan birşey anlamadım

    • girisfacebook diyor ki:

      bu durumda mail adresinizi değiştiremezsiniz eğer cep telefonu yada gizli soru tanımlamışsanız daha önceden o şekilde alabilirsiniz.onlarda yok ise tek çare faceye kimlik fotokopinizle mail göndermek.

  5. sonay diyor ki:

    facebooka girerken kullandığım epostamı değiştirdim fakat şimdi her iki eposta ile açıliyor. hesap ayarlarımdan ilk epostamı sildim ona ragmen hala açılıyor ne yapmalıyım? HELP ME PLEASE…

    • girisfacebook diyor ki:

      böyle birşey mümkün gözükmüyor diğer e posta adresinizi hesap yarlarından sildiğinizi belirtmişsiniz bu durumda tuhaf tek yapmanız gereken tekar eski postayı ekleyip silmek olacaktır.

  6. gizemmm diyor ki:

    ana e postamı değiştiremiyorum üstine tıklanmıyor lütfen yardım

  7. Başak diyor ki:

    Bana yardımcı olabilir misiniz?
    Ben dediğiniz işlemleri yapıyorum fakat olmuyor.Yani yeni e-posta adresini yazdıktan sonra adresinize doğrulamak için mesaj gelecektir diyor ama gelmiyor ne yapmam gerekiyor acaba neden kaynaklanıyor olabilir?

  8. Bengü diyor ki:

    Peki e-postayı değiştirdikten sonra eski arakdaşlar kalıyormu yoksa siliniyormu ?

  9. Ayça diyor ki:

    merhaba ben face edresimi değiştirmek istiyorum lütfen yardımcı olun iyi seneler

  10. taner diyor ki:

    şuanki kullandıgım mail adresi ile facebookdaki kullandıgım mail adresi farklı. facebookdakı mail adresimi degiştirmek istiyorum şuan kullandıgım mail adresi ile. tek bi sorun var şuan kullandıgım mail adrese kayıtlı kullanmadıgım bi facebook adresi var . şöle diyim mailleri degiştircem ama bu seferde kullandıgım facebook kullanmadıgım facebook üzerine geçerse? sorun orda zaten geçen seferinkinde öle oldu hali hazırda olan kullandıgım facbookumun mail adresini degiştirdim diger faceyenın üstüne geçdi eskisi gitti yenısı bomboş bi hesap geldi. umarım demek istedigimi anlatabilmişimdir.

  11. yeliz diyor ki:

    Peki önceki msn hesabımızı kapatıp, yeni adrs alınca facebooktaki önceden eklediğim fotolarım yorumlar beğeniler gidecek mi, silinecek mi ?

  12. anıl arda diyor ki:

    ben yanlslıkla bir msn adresını ıki facede kullandm we suan asıl kullanmak istdgm face de msn adresi yeri bos we girişte zorluk cekiyrum yardmcı olur musunuz

  13. ibrahim diyor ki:

    çok yararlı bir paylaşım oldu allah razı olsun

  14. pelin diyor ki:

    facebooka girerken kullandığım epostamı değiştirdim fakat şimdi her iki eposta ile açıliyor. hesap ayarlarımdan ilk epostamı sildim ona ragmen hala açılıyor ne yapmalıyım? banda böyle oldu ikisiylede açılıyor ne yapabilirim

  15. yusuf diyor ki:

    bu maile ait facebook adresim bir başkasıın eline geçtiş olup e-posta adresini değiştirdiğinden şifre isterken benim hesabı değil o hesaba gönderildiği için hiç bir şekilde hesabıma ulaşamıyorum gizli soru da sormuyor.

  16. öner diyor ki:

    ana e postanın altında yeni e posta gir die bişi yok değiştiremiyorum yardım

  17. hülya diyor ki:

    yazdığınız bilgilerden girdiğimde msn adresini değiştiremedim yardımcı olurmusunuz

  18. özcan diyor ki:

    slm lütfen bana yardımcı olun eski msn adresim facede kayıtlı onunda şifresini unuttum bir başka e posta ekle yazmıyor napmalıyım tşk …

  19. mehmet diyor ki:

    ya ben giriyorum e-posta bölümüne ama yeni e-posta ekle fln yook yardımcı olurmusun

  20. tunahan diyor ki:

    aSHFIşhHF

  21. engin diyor ki:

    facebook adresinidegiştirmek istiyorum

  22. engin diyor ki:

    e_posta adresini değiştirmek istiyorum acil

Bir Cevap Yazın